PRŮMYSLOVÝ KATALOG
 

Logismarket upevňuje svoji obchodní pozici v prvním pololetí roku 2007

06/09/2007, Barcelona

Logismarket překročil počet 5,4 milionů návštěv svých webových stránek a 969 000...

 
  • Během prvního pololetí roku 2007 -období největší aktivity portálu (evropské údaje zaznamenané přes OJD)- Logismarket překročil počet 5,4 milionů návštěv svých webových stránek a 969 000 obchodních kontaktů.


  • Tyto údaje ukazují vzrůst návštěv portálu o 21,8% a zprostředkovaných obchodních kontaktů o 23% v porovnání s předchozím rokem.


  • Květen byl měsícem největší aktivity portálu za celé období jeho dosavadní historie, s překonáním rekordního počtu milionu návštěv, tedy téměř o 29% více než v květnu 2006; obchodní kontakty přesáhly 191 000, což znamenalo nárůst o 32% v porovnání s předchozím rokem.


Logismarket, průmyslový katalog společnosti Mecalux, dosáhl během prvního pololetí roku 2007 počtu 5 467 948 návštěv (evropské údaje zaznamenané přes OJD) a zprostředkoval 969 177 obchodních kontaktů mezi firmami, které hledají produkty a služby v oblasti logistiky, skladování, obalů a průmyslového vybavení a dodavatelskými společnostmi těchto produktů. Tyto údaje ukazují zvýšení počtu návštěv portálu o 21,8% a zprostředkovaných obchodních kontaktů o 23% ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku. Logismarket tak zvýšil svou schopnost umožnit obchodní setkání s více než 3100 firmami, které nabízejí přes 53 000 produktů, profesionálům a průmyslovým nákupčím prostřednictvím jednoho z největších mezinárodních průmyslových katalogů.

V období od ledna do června byl květen měsícem největší aktivity za celou historii portálu s překročením rekordní cifry miliónu návštěv, přesně 1 080 332, tedy o 28,9% více než stejný měsíc v roce 2006. Obchodní kontakty se v tomto měsíci vyšplhaly na 191 343, což znamenalo zvýšení o 32% vzhledem ke květnu předchozího roku.Tato rostoucí tendence pokračuje i na začátku druhého pololetí 2007: v červenci bylo dosaženo 159 862 obchodních kontaktů, tedy o 29% více než ve stejný měsíc předchozího roku.

Logismarket upevňuje svoji obchodní pozici a umožňuje kontakt mezi firmami a dodavateli produktů jako jsou rudly, průmyslové vozíky, kontejnery, dopravníky, automatizované zařízení, obaly, doprava, průmyslové vybavení, software, etiketování, zásobování, pracovní ochranné pomůcky a různé druhy průmyslových služeb. Potenciální zákazník může přes Logismarket konzultovat produkty a služby a porovnat podmínky, které nabízejí různé společnosti.

Usnadňuje prodej na trhu

Úspěch Logismarketu je do značné míry založen na jeho schopnosti umožňovat mezinárodním a místním firmám prodávat i v oblastech, kam jejich obchodní tým nemůže dosáhnout, na mezinárodní úrovni. Kromě toho nabízí k dispozici specifické webové stránky pro Španělsko, Portugalsko, Francii, Itálii, Německo, Benelux, Velkou Británii, Rakousko, Švýcarsko a Polsko. Logismarket také vydává pro každou zemi tištěný katalog, který se po Evropě distribuuje až ve 250 000 výtiscích. Kromě toho, skupina ve Španělsku začala vydávat dvojměsíční časopis Logismarket, publikaci pro profesionály z oblasti průmyslu a logistiky, který obsahuje informace o technologiích, výrobních procesech, surovinách, zákonech, atd.

Jak funguje

Logismarket obsahuje 53 000 produktů klasifikovaných podle kategorií. Potenciální zákazník zde může vyhledat co potřebuje podle firem nebo podle produktů. Ve vyhledávání podle firem má k dispozici kompletní údaje o firmě, včetně kontaktních údajů a seznam produktů. Ve vyhledávání přes produkt si může zobrazit jeho obrázek, podrobný a technický popis, modely, katalog, a také může požádat o cenovou nabídku on-line e-mailem, přes webové stránky, telefonicky nebo faxem. Daná firma obdrží takovou žádost o cenovou nabídku přímo, bez dalších zprostředkovatelů.

Inzerujícím firmám Logismarket nabízí nové obchodní příležitosti a větší uznání jejich značky. Firmy tak posilují a doplňují sůj obchodní tým bez fyzického omezení a přitahují potenciální kupující na svou webovou stránku. Informace, které Logismarket dodává jsou průhledné, neboť lze ověřit návštěvnost firmy a jejích produktů, odkazy, které byly provedeny přes portál a kontakty e-mailem, telefonicky nebo faxem.

Adresy Logismarketu:

www.logismarket.es (Španělsko)

www.logismarket.pt (Portugalsko)

www.logismarket.fr (Francie)

www.logismarket.it (Itálie)

www.logismarket.de (Německo)

www.logismarket.nl/be (Benelux)

www.logismarket.co.uk (Velká Británie)

www.logismarket.at (Rakousko)

www.logismarket.ch (Švýcarsko)

www.logismarket.pl (Polsko)

www.logismarket.cz (Česká republika)



Logismarket je průmyslovým katalogem, který funguje jako místo setkání firem z oblasti logistiky, skladování, obalů a průmyslového vybavení a firem, které mají jakékoli požadavky na průmyslové produkty nebo služby. Logismarket byl vytvořen společností Mecalux a začleněn do Skupiny v roce 2005 za účelem optimalizovat jeho řízení. Od počátku Skupina vsadila na schopnosti nových technologií vytvářet nové obchoní příležitosti a měnit logistický a průmyslový sektor.

Logismarket je součástí Mecaluxu, jednoho ze světových lídrů co se týče globálních řešení skladování. Její hlavní činností je design, výroba, prodej a poskytování služeb spojených s kovovými regály, automatickými sklady a dalšími řešeními pro skladování. S přičleněním společnosti Tkinsa (divize skupiny ThyssenKrupp pro automatizaci skladů) a Esmena, Skupina Grupo Mecalux má nyní k dispozici 8 center v 6 zemích, přímé obchodní zastoupení v 16 zemích, 3000 profesionálů a v roce 2006 dosáhla fakturace 531,1 milionů euro. Mecalux zaujímá strategickou pozici ve vývoji technologií automatického skladování a na všech trzích, kde působí.